1/12

Då kom då den här månaden som de lesta har väntat på, det är en tuff månad på många sätt, Det är många barn som är jätte ororliga och kräver mycket energi av oss som jobbar med dessa, och hur är det med vår energi så här sent på året året mörkaste månad, man räknar verkligen ned nu, inte för att det ska bli jul utan för att det ska bli ett långt härligt julov, inte för min del mn alla barn de behöver det verkligen nu. för egen del vet jag ännu ej om jag får semester eller inte.

På tal om jul  igår var vi på jobbet och alla som ville i vårt skolområde, vi var på


Jesus viket julbord det var super super gott, jag vet inte hur många olika sill sorter det fanns  jag provade 6-7 st, sen var det en massa kallskuret, 3 olika soreters lax, givitvis allt det värma som tillhör, av det värma smakade jag inte så mycket, revben jansom grönkål, kroppkakakor, köttbulle, julkorv,  tror det räkte för min del, för då var man så mätt så. smakade inte ens ost, dessert fann det med, rissalamanta, chocklad pudding, ostkaka, stryver småkakaor, tårta radiokaka godis frukt förstås, Det var så gott allt, pratade med kokken sa vad jag tyckte hon blev glad, tänk om man kunne äta allt som fanns där, revben skulle jag villa ha som middag idag de var riktigt goda, rätt lik dom som bengt gör, får försöka att göra lika själv.

längtar man efter snö, nej inte nu lagum till lucia, fast det är klart att barnen vill ha det nu. just nu regnar det och blåser inte så roligt alls, det är kvälsöppet ikväll fast tro inte jag ska gå ditt i det här vädret, sorry ni som säljer på torghuset hade varit roligt men föredra att vara kvar här hemma.

1dec. vad händer då jo julkalender på tv det måste man jo tittat på missde det i morose man ska titta nu ikväll, jag tro den blir bra, tjuvarnas jul, heter den,

Vet ni en sak med saknar min underbarste goaste vän tänk om hon var här så kunne vi fika, och ha en massa julmys tillsammans, lover you. puss på dig
saknar dig mer än min hjärte vän du är allt för mig.
även om inte vi pratar med varandra som finns du i mina tankar varje dag

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0