advent 4/12

Önskar er alla en trevlig andra advent

lördagen gick i sjukdomens tecken, hade så ont i min lilla mage så jag visste knappat var jag skulle tag vägen, fick springa många gånger på toa men inte hjalp det. Så jag gjorde inget igår, jo lite städning som jag tvingade mig till att göra. Visste jo att jag inte ska vara hemma idag, Fiia lilla vill till ullerd så det blir det sen, hoppas inte dte är för mycket folk där bara och vädret är ok att köra i skönt det, man är jo allt lite orolig vid den här årstiden.

Min kära son varit hemma och sovit får jag väl säga han kommer fredag typ vid 1 sen upp för att jobba, träffade jag han nej, sen igår kom hena med, vet dock inte när, och idag ska vi som sagt var åka, han ville åka med, sms med han igår, men vet inte om vi har plats Cissi sa till Hansa att hon kan få en plats om hon ville. Det var meneningen att hon skulle åka ditt med en kompis men vet inte hur det blir har kommit annat ivägen.
Vi får se hur det blir,

Jag ska inte ha så mycket har jo lite vsårt med pngar, ska dock se om jag kan hitta någon julklapp. kollade på deras blogg igår, då såg jag en sak  som jag ville ha får se vad den kostar.

Nu dags att göra sig klar äta lite frukost.
Ha en bra dag.
Miss you a lot
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0