Godmorgon

Godmorgon alts¨å det borde vara förbjudit att stiga upp så här tidgt, speciellt om man inte kan sova ordentligt, låg länge igår och hade problem att sova, drömde alla möjliga konstiga drömmar. Men det är bara att gilla läget ska börja kl 6 idag,

Ska träffa min bettende vetare idag föra gången blev det inget för att jag var sjuk så idag ska jag till henne i
Gislaved ja du vill man in där, läste i går att det var ett gäng killar som hade köpt smällare, då plötsligt bilen började att brinna, ( undrar just om det verkligen var så, det säga att de hade smällt  smälare från bilen, vilken idiotisk grej, Vi får se vad polisen säger idag, bilen hade i allafll bllvit helt utbrunnen, och en affär ska vist har fåt rökskador.

Finna en anledning till att jag inte tycker om smällare. inte ens på nyåret, vist är det fint fast tycker personligt att det tar mer skada än nytta, Så jag kommer inte att köpa en enda.

Ha en underbar dag
kram  till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0