Lucia

Godmorogon, tänk så fort tiden går redan Lucia. ska vara med på två i skolan ett för hela skolan sen ikväll ett för föräldrarna, jaja inte jag nu mina alla mina små barn, det sk bli en förnöjelse att få se dessa små, har jo set att de har övat många gånger, men nu blir dte på riktigt. Hoppas det går bra för dom.

Så här fick det bli, hade varit trevligare med mina små barn, fas då fpr man be om tilllåtelse det har jag inte.Så nu önskar jag alla en bra Lucia.

En annan sak såg på fb igår att min pojk skulle med på big brother, hmm vet inte om jag ska tro han eller inte, han har jo alltid velat det så bvarför inte, men nu har han jo börjar skolan sanrt klar, tycker han ska tag sig en funderar igen. när dte gäller det så tänker man med att få man verkligen gå ut oxh säga att man ska med är det inte hemligt, jaja jag vet inte.
nu måste jag gå, göra mig klar för jobbet. ha en trevlig Lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0