Sjuk

tja

 sjuk igår samt idag, fast det känns bätre orkar jo sitta här, men måste skriva av mig lite, trodde jag hade läget under kontroll när det gäller julklappar men det hade jag inte alls, visste jag hade minsta dotter och kille men vid närmare kontroll även de två andra av mina barn en fyller år på måndag så det msåte fixas en fyller efter jul, så det får fixas med, så nog behöver jag åka till ullared igen, fast det kan inte bli för den 23 vem vet hur vädret ser ut då, sen all mat som är kvar att köpa, så det kvittar nog hur mycke jag stressar nu i mitt huvudet för kan inget handa eller göra innan den 23. fy fan så trött jag bli den dagen först ullared sen handla sen göra maten, slå in paket varför samma visa varje år, känner att jag inte orkar med det mer, föra året var man så trött nu bara trött uta av tanken, Men dte blir jul ändå, hur som helst.

Idag kommer sonen hem ska så vara hela jul nyår, så det bli trevligt, men trångt igen. ja så är det nog, fundera lite på var vi ska ställa grannen hade jo tänkt ut en plats, det hade blivit hur bra som helst, fast jag hade glömt att vi skulle ha en madrass på golvet för alla måste jo få sova. ingen vill sova jämte mig förstår inte varför kanske mitt snarkande.   men det blir trevligt att ha han hemma, så idag hoppas jag vi kan prata lite jul, för vist får vi dela på alla inköp inte bara jag som ska betala för det finns det absolut inga pengar till,..



härom dagen när jag kom hem från jobbet blev jag glad, min töss hade ringt till min hyresvärd talat om pannan som läckte vatten och min spis, har jo två plattor som inte funkar, sätter man på ettan så tar ddet typ 30 sek så är dte så varmt så man få alvarliga bränskador, så jag får en ny spis samt fläkt spisen är jo också många år gammal, nog en av de första modell med glashäll, huset är väl från 89 tror jag så det är inte kontigt att det går sönder, jag använder jo det varje dag.

ha en bra dag/helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0