Tiden går fort

Själveste Nobel dagen, Ska man ha Nobel mat nja tro inte det, fast tror nog att det är många som gör det har tre rätters supe, men inte här, förmodlingen blir det kalops idag om de nu har kvar köttet i affären.

Vaknade tiidgt idag gick upp, men det märkligaste av allt var att Hjärtat gjorde lika, inte lika tidigt förstås, men halv 8, man blev nästan helt chockerad. Nå så är det.

Sprajade min ugn igår för att jag måste tag den nu på morogonen så jag får skynd mig innan julkalendern för den är fortfarande lika bra, Första gången på många år var jag tittar på alla avsnitt vill inte missa, klart missar man tt så kan man jo titta på nätete ingen fara med det alls.

Annrs blir det lugnt här, bara att städa,
Kanske kommer med ett inläg senare får se, ha det gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0