Ullared

Dagen började bra det vet ni jo redan. cyklade bort till fiia och vi gick till Pelle för att låna hans bil, det gick bra det var tänkt att fiia skulle övningköra, men hon hittade inte sin skylt, så jag fick snällt köra. vägen ditt var lång det var snöblandat största delen av vägen och hagalade mellaåt, fy att köra i det. väl framme hittade vi en parkering började att vandra ner till varauhuset det var ingen kö men man märkte snart att det var mycket folk där inne, fy för den lede. vi skildes åt vid ingången och bestämte att den som var klar först skulle höra av sig. Cissi jag gcik ned för att köpa lite till Ludde, jag köpte ett nytt koppel till han som han ska få i julklapp, tro han blir jätte glad för det. reflex och allt, haha. Efter det gick vi upp där uppe ännu mer folk,

Jag skulle leta efter ett lucialinne hittade inte tittade precis över allt, tittade väl på lite saker under tiden men inte alls mycke, hittade två klädesplagg som flickorna ska få. hoppas nu de tycker det är fint. blev lite smått och gott. Vi gcik upp till resturngen för att äta den var stor det sägs att 600 kan vara där samtidigt och äta, ja köpte kotlettrd med pommes och bea stekta grönsaker, det v ar jätte gött, kaffe efter det var mindragott fast det behövdes, kände mi inte bra vid det läget.

Efter maten gcik vi ner igen , då hittade jag den saknen som jag har sökt länge efter till min gumman, men vet ni vad tor att dte är i sönder, hoppas inte att det är så. Fiia få titta på den, NU BLEV DU ALLT NYFIKEN ELLER HUR:

jag var så trött vid det här läget så jag ville bara hem.  fattas att köpa till Cissi Sofia och tony, sen tor jag nog att jag är klar, får vara så.

Hemma runt kl 1600n sen snabbt till Tony för att gratta han fick triss lotter van 50 kr på dom,  han bjöd på jätte god tårta, den var god, sen hem, kollade min fb stekte på lite rester som vi tog till kvällsmat, kvällen tittar jag på tv, och nu fortsätter filmen.

Ha det gott alla hoppas ni har haft en bra andra advent
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0