Advent

Tja Tja, igår hade vi på jobbet de absolut sötaste visemännen som kom på besök,

Det var inte dessa Våra var så otroligt söta, kan tyvär inte lägga ut det fotot för man måste jo ändå ha lov av föräldrar att lägga ut, så det får bli den här bilden, Vi har som tradition att fira advent på jobbet, det är väl en tradition som jag tycker och hoppas är kvar i alla tid,
Förskolebarnen gjorde de 4 visemännen, ettorna tvåerna treorna sjöng en advent visa, efter det lilla upträdet så fikade vi tillsammans med, pepparkaka med Saft. Det var mycket trevligt Nästa stora Arrangemang som har med julen att göra, det blir Lucia, det är som alltid tvåerna som ska göra detta, så detta året är det är dte vår tur, Ska bli så trevligt så.

Den här helgen är min älskling här, trevligt. Igår gjorde vi väl inte så mycket mer än att titta på idol, Var allt lite orolig och ändå inte, Min favoritt till att vinna är jo amanda F, fast gårdagen idolm var helt klart Robinskväll, helt fantastikt duktig var han. Säga lycka till de alla, nu är det tre kvar faktist svårt att säga vem som vinner, de är helt olika stilar.

I morgon ska jag till Halmstad symöte/julskyltning ska bli trevligt fast orolig för vädret ska jo dra in en ny storm, får se hur det blir med det hela.

Jag önskar nu alla mina läsare en trevlig advent.
Detta är till dig gumman saknar dig ha det gott puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0