en vecka kvar.

Tja en vecka kvar precis på dagen, shit så fort tiden den går, jag talar om första advent hur ska man hinna med allt.

Igår lördag var det meningen att vi skulle baka tillsammans med en god vän och hennes barn, jag mådde dåligt så Cissi var där borta vist blev det bakat, När jag hade vilat gick jag bort ditt med tänke tag lite kaffe med nybakat, inte klart än så jag väntade, Den väntan var minsan värt att vänta på vilka goa bullar det var, tack Mia

Här ser nu mia med en del av hennes bullar som ska jäsas,


Här jobbar både flickorna jätte bra duktiga de är.


Lilla Sol gjorde lussekatter de blev väldigt goa de med. Tack Sol




Här ser ni en del av det färdiga resultatet



Här med en bild de två kaorna i mitten är saffran kaka.
Efter bakat gick vi hem vilade jag fiaa tittade på en film, sen när hon gick vilade jag. efter 30 minuter duchade jag gick bort till Hansa då väntade maten köttfärssås spagethi det var gott, hade typ inte ätit på hela sdagen s jag var jätte hungrig, MAten tog slut det var jo bra det lagum alltid bäst.

Efter maten höll flickorna på att spela ett fråge spel från mobil, jag ville inte vara med, Mia skule hjälpa mig att lägga in kort på datan från mobil, men det går intemå ste gå via ett sociallt media så då får jag väl vänta.
 Vi gcik hem vid 21 tiden blev luite tv tittande sen sängen, Tänkte jag skulle läsa lite, helt plötsligt  knackade det på dörren då stod Fjalle där, så fort jag stängde av lampan han jo inte läsa klart där låg jag försökte att sova, efter 40 somnade han på min soffa, suck suck.
Vaknade vid 5 tänkte gå på toa fast jag somande vist igen vaknade vid kl 8 att han satte på tv så jätte högt haha inte lätt när man inte vet hur det funkar så han stängde av, gcikupp kokade kaffe pratde lite, sen gcik han till en kompis som skulle köra hem han, gott det.

Idag funderar jag på att bjuda Hansa och flickorna på mat kål pudding, ska bli gott, får se om det blir så eller om vi ska tag det en annan gång, fast kålpudding ska vi allt ha.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0