???

Undrar varför man ska känna sig så här, känns som jag ska börja att gråta när som, Det är jobbigt hoppas det går över snart. pratade med min chef innan idag sa till hur jag kände det på jobbet, hon lysnade verkligen på mig. Br det tyckte jag, hon ville ta upp det på arbetslaget, det hade hon vist gjort med, fick höra det av en annan kollega. De som var med på mötet kunne inte förstå att man hade gått in och sagt något. Mmen de vet jo inte hur en annan känner sig. Det har igentligen på gott länge men jag har tiget, men varför, det är jo jag som mår dåligt, ska prata med en Beteende vetare i morogn hoppas det går bra.

Till helgen kommer min älskling trevligt!!
 Har inget att skriva hoppas att ni mår bra alla, kramiz

Kommentarer
Postat av: eva

Va trist att du har det så kan inte vara något vidare jag hoppars det löser sig du vet vad jag finns om du vill prata kramis

2011-11-09 @ 07:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0