inte hänt så mycket.

Här är det  lugnt händer inte så mycket, I mpndags hade jag en godvän kille som fyllde år, hade varit trevligt att vara där tillsammans med dessa undeberbarar männsikor de är såtrevliga snälla precis allt man kan önska sig.
Men verkligeheten var annurlunda eftersom det är en bitt från oss fick jag snällt vara kvar hemma.

Annrs händer det inte så mycket här, Känner mig kass i magen har gjort så långe nu, i dag var jag hemma från jobbet sovit precis hela dagen. men det blir nog bra en vacker dag.

Igår var det då 20 årsjubileum för bingo lotto, jag hadeglömt det kom på det igår, och alla lotter var slut över allt, det går viserligen att beställa på nätet men då måste man ha en skrivare, det har jag men ingen patron, så är dte. hmmm men det löste sig en god vän till mig hade så vi lånade av henne, Cissi fixade det så hon tog ut två lotter en till oss var, sen ringde fiaa hon vill med spela så hon ringde med till henne så hon  fcik lotter hon med.



Detta är min favoritt som programledare de var med alla,
Det var ett mycket trevlig program, mycket skratt och glädje och vet ni jag vann 100 kr,
Ha idag kom cissi in med posten Du är en vinnare då hade jag vunnit en spel från postkodsmiljonären eller rätte sagt två, så ddär blir det allt en julklapp.
Får se vem som får den är jätte fin en bok med en massa fråger ska bli spännade tror jag ska testa den idag på Cissi så hon kan jo inte få den, haha.

Idag ska min goa vännina och hennes kille åka på weekend med hans syster och hennes mann hoppas verkligen att de får en trevlig helg, tror hon behöver detta.
Ha det gott alla
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0