Känns bra

Tja Tja!
Var och pratade med min rektor igår om min situation om allt runt mitt arbete, kändes rätt skönt, direkt efter det var det snabbt ner till bussen för att åka till Gislaved, träffa en beteende vetare, trodde bussen gick 16.10 så jag cyklade lugnt kom net då stod det redan 3 bussar, sen kom den fjärde då stod det Gislaved på den, så jag gcik in, sen körde den, och klockan var bara 1600, kan säga man hade tur skule jag vänta på nästa hade jag kommit för sent nu hade jag god tid på mig.

Att praata med henne kändes bra har fårr lite övningar som jag ska öva på, dom är jag oroliga för, men det ska gå, måste tänka framåt, kan inte sitta här och inget göra åt mig själv.
Nu dags att göra sig klar till jobbet. ha det bra
kram till er där ute i den stora världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0