Så gött!!

Helgen varit rätt ok Som jag skrev i fredags hade jag ont i min mage hade det hela kvällen, lördag vaknade jag med huvudvärk och idag ont i magen. Hoppas bara det är bätter tills i morogn.

Måste bara för skriva om True talent final, Fy så grymman de var alla, Emelie grym bra sånger i sitt fack kommer att gå bra för henne, Pauline har levererat två egna låter bara det är en bragd fantastisk, den som var idag berörde verkligen.
Sofia varit grym sedan börjat bara 17 år gammal. Dimitri han har varkligen växt sen början, såg inslaget när de var hemma hos hans föeräldrar så rörande det var, fast dte var inte pga av detta jag höll på han, Blev så glad när rätt vann Ett stort Grattis till dig Dimtri, lycka till.

Läste ett inlägg på fb av en av mina vänner, det var någon som hade snott hennes pojk medicin hur kan man batra göra så, mott ett barn, blir så förbannat när man läser så. Hoppas verkligen att de får hans medicin.

Saknar min gumman så mycket hoppas allt är bra. 
kram till er alla 

Kommentarer
Postat av: eva

hihihi jag blev hel snurrig jag undrade vem din goas vän var det var ju jag din gumma fniss van att du skriver gumman saknar dig kramis

2011-11-20 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0