Sista dagen


Känns ledsamt ska åka hem Jag trivs så bra hos min goaste och finaste gumman samt hennes kille.
Kollade in lite tåg tider när man gör det känns det verkligen att man har kommit till världen ände.
Vi ska fråga en kompis till dom om han kanske kan köra oss till Älmhult för att resa där ifrån.
Jag har haft det toppen här nere och vi trivs så bra tillsammans.
Vet ni en bra sak hon lärde mig hur man sätter in bilder från nätet jag har ingen annaing om detta, men så bra då kan man sätta in bilder fast man inte har egna.
Idag är det kanon fint väder solen strålar från en blå himmel
Min gumman gör mat nu, blir säkert gott i vanlig ordning.
Sorry jag äör inte på humör nu, Så ledsen inom mig.
Ha en bra dag
kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0