Stolt mamma

Tja!
 Var ett tag sedan jag skrev, dagen går som det brukar sä här händer inte så mycket, har varit lite down den sista veckan, pratade med en bettende vetare igår hoppas på framgång....... Det är jobbigt att ha en känsla av att man inte duger som prson, fast när jag var hos min älskade goa gumman då hade jag ingen och mådde för det mesta bra.

Pratade med min gumman igår kväll så det känns lite bättre idag hade även kaffe besök av en annnan kompis samt hennes flicka det var trevligt.

Men nu ska jag berätta när jag kom hem kollade jag posten undrarde over en ask med en anlle på vad det var, det var adraserat till mig, så jag öppnade det då var det från Nalle budet, det var min son som hade skickat det till mig, tack du min kära pojk, gjorde mig extra varm inom mig. Tänkte lägga in bild på nallen, det gcik tyvär inte.

En annan sak som gör mig så stolt min son går i skolan samt jobbar visa helger, bra verkar som han trivs han jobbar som asistent i ett grupp boendet. Idag ringde han och han hade fått en förfrågan på att vara kontakt person åt en kille, så roligt, så han ska träffa dessa personer, roligt för han, stolt mamma
Till helgen kommer min älskling ska även ha symöte så det är fullt upp igen, gott det, ska även stryka lite julgradiner för snart så är dte första advänt ser fram mot det.
Ha en bra dag alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0