Tja


Tja alles idag lyckades jag, det var det här jag fcik av min son, vist var det gulligt av han, får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker på detta, Han var här igåt en kort sväng skulle hämta något han beställt, fcik då se dden oj så liten den var, men det viktigaste är inte storllek utan han  tanke med det hela tycker jag.

Min kära vän är här i helgen så även hans dotter det är trevligt just nu tränar han. Alla de andra ligger och sover Fy på dom, jag har varit vaken länge sedan kl 7 då jag steg upp, då hade jag legat försökt att sova men nej det gick inte, så då var det bara att stiga upp.

Skulle ha haft sy möte igår men fcik ställa in det, hade så jätte ont i min mage samt huvudet sen på kvällen kändes som jag fcik feber med, idag har jag fortfarande ont i huvudetGRRR hade tänkt jag skulle städa lite här, känns som det är en evighet sen jag gjorde det.
Får se hur det blir med det.......

Tittade på idol som vanligt jag gillar det programmet och tycker väl det är synd att det är sista säsongen det körs, min Favorit i det programmet är Amanda fondelll hon är jätte duktig, det finns många som är duktiga, tror nog att hon går hela vägen till final, det tror jag Robin gör med, han sjunger jätte bra fast det är något över han som jag inte gillar.

Finns ett annat program som jag gillar med true talent det är final på söndag där hoppas jag meest på Dimitri att han ska vinna, andra favoritt är Sofia, men även där två favoriter sen början, hade jo Fred med men han åkte ut.

Såg på jobbet sida att ddte v ar juklbord på gång, det blir den 30/11 Limmareds värdshus, Har varit där och äätit en gång för många många år sedan då var det gott.




Nästa bild är till min gumman hon har så stor betydelse i mitt liv, hon är mer värd än vad min hjärtevän är, Hon är det bästa som jag vet efter mina barn, Hon har en underbar kille med förstår att de trivs så bra tillsammans de är guld värda för mig,
Hon har även en el kompisar som jag gillar med, En av dom vill att jag flyttar ditt det vill min gumman med, fast han skulle kolla runt lite på vad det fanns för jobba samt ge mig lite namn på pesoner man kan prata med, han trodde inte att det skulle bli så svårt att få ett jobb där nere. För det är jobbet det hänger på annnrs är det inga problem, Förmoder att skulle man flytta ditt så kommer mina barn och hälsar på mig så ofta de kan. Vi får se hur det blir men inget är omöjligt



Detta är  till dig gumman



så trött jag blev nu, fryser gör jag, tror jag ska tag mit badrum nu sen hunden en runda, för den sover jo med, Ha det gott kram till er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0