Trevlig advent.

Första Advent så fort tiden går man hinner inte med, igår var jag och handlade mest för att jag ville se vilka julsaker de hade i en affär, de hade jätte mycket och söra grejor, ville ha allt men så är dte när man är fattig man får nöja sig med det lilla., köpte en liten snögubbe med ljus i , kan sätta in bilden vid nästa inlägg, alla sover här.

Då var det första advent, den här söndagen jhar jag väntat på, Vi ska ha symöte i Halmstad fast vi ska även gå på julskyltning i Halmstad, ska bli trevligt, Fast lite orolig är jag allt, För det är storm ute och vi har en bitt att köra, just hos oss blåser det inte så mycket, klart det blåser mycket fast inga orkan vindar som de har lovat.men det skulle bli så i Halland.



 Vist är det mysigt första advent det blir advent mys ikväll, för nu sover jo alla,

Den här helgen har min alskling varit här, varit sådär, kan inte peka på vad det har varit, fast jag har varit ireterat vet ej varför, men så är dte väl ibland man har dåliga dagar, Igår var iallafall den tråkigaste lördagen på länge, länge, den började bra men sen, som sagt var vi var i samhället älsling Cisi och jag, trevligt, han gick först in på A center vi gick till netto, tror att han blev lite besvilekn på att jag inte följde med han in på A cenrter man skulle inget ha där inne. så vi gcik ditt, gcik tittade jätte noga man kunne jo hitta julklapper var väl inte så mycket, men sen tänkte jag man kunne faktidt köpa till vår pakettlek vi ska ha, hittade jätte mycket men tror du jag köppte nej det gjorde jag inte alls, hoppas det finns kvar, idag lär jag inte gå ditt.

När vi kom hem gccik jag in för att vila, när jag vaknade var det dags för maten, det var efter den stunden det kändes tråkigt, kan det vara för att jag inte hade tillgång till min data, ch inget att titta på tv, fast jag igentligen har jätte mycket att göra hmmm , tänk om man nu kunne göra det man inte hinner annars, men nej det var lördag eftermiddag då ska det vara klart, hmm igen.
kvällen gick så där.

Ha en bra advent alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0