1-2/10

Den här helgen har inte varit som vanligt, lördag förmiddag som vanligt, men vid 13.30 tiden började vi vår färd till hestveda var vi skulle fira pojkvännens barnbarn som fyllde 4 just den 1, resan gick rätt ok, men tog en smal slingande väg så tösen blev åk sjuk, efter ett tag stanande vi tog en del kort





Väl framme i hestveda blev det kalas hon fick många fina paket den lilla tjejen. Vi stanade till 18.30 sen åkte vi hem igen, min allabäste vän ringde och grattde mig hon och hennes pojkvän, vi pratade om när vi var hemma pojkvännen sa 20,24, hör och häppna han stängde av bilmotorn kl 20.23, tala om tajming och då var vi ändå en bra bitt utanför Värnamo ljungby, Bra gissat kära kärlek. När vi kom hem skulle vi beställa pIzza online det var något nytt här, så det tog lite tid innan allt var klart, när vi väl fick pizzan så fatade det så klart gjejer den ena pizzan var utan sås och med championer som den inte skulle ha. men så småningom fick vi vår pizza alla. Gissa en som hade ont i magen, inte konstigt med all den skräp kakor tårta för att sen bli pizza, men vem orkade med att äta och laga vanlig mat.... somnade på soffan var inte alls trött..

Gick och la mig, vaknade vid fyra mådde riktigt dåligt gick på toa som en stund, den upp i gen efter ett tag tog jag och blötte en handduk och la runt huvudet för dte värkte som f..   men inte hjalp det fick sprinag yterligare på toa kom både det ena och det andra, tänkte aja aj det blir inget kalas idag. son till kl 12.30, men tös gjorde klart smörgåstårtan och en avnlig tårta, allt det medens jag sov . Tack kära du,
Så här bleb smörgåstårtan och den vanliga tårtan.



Tårtan som de gjorde till mig, var jätte god, tack för detta.




Pesenterna blomman av killens stora barn och svärson, de bruna krukorna av fiia vatten faller av cisi. lergryta samt teskedar av alla tre.




Är jätte nöjd med dagen. Fat ännu en dag med bara skräp mat, i morogn får det blir bättre.

Nu kollar jag på True talen och har haft en bra dag. nu på kvällen börjar jag att känna miig normal, tur det för det är jo jobb i morogn.

Ha det gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0