Arg!

Man blir så arg och ledsen. Läste tidningen, först på onsdag sedan torsdag tidningen, Det handlade om ett par killar som hade ringt sos centrallen och sagt att det var en som skulle ta självmord, Alarmcentralen tog alvarligt på det, de skickade Polis ambulans Så även deltidsbarankåren. Polisen var först på plats de hittade killarna som hade ringt, det var två som var 15, resp 16 år, den ena var strafmundig men ej den andra, det hela slutade med att pojkarna fick följa med polisen hem, där de fick prata med sina föräldrar. Glömde att tala om att de även fick ringa och stanna tåget, för det var vid stationen.

Hur kan man bara komma på att göra något sånt, Altså min pojk kunne minsan och hitta på saker när han va4r liten så där vanliga pojk hyss som de flesta har gjort någon gång, men det här tycker jag går för långt.

Tänk vad et kostar att ryka ut till detta samt att det kunne även ha varit ett annat larm som gällde liv och död, det hade bliiivit försende då. GRRR.

En annan sak som jag funderar på, tänkte börja skolan kanske, men kollade på fakta o skolan och det är på 4, 5 år.Intresant utbildning men ändå, tänk så gammal jag är då. Frågerna är många, är dt evrkligen lönt , kan jag klara mig ekonomisk, eftersom det är på distans så kan man jobba, men kan man verkligen jobbar fulltid. eller sok jag gör nu 85%, om 4, 5 är är jag 57 år, ok många år kvar att jobba. Ska ta mig en ordenlitlig funderare.

Får se om jag återkommer lite senare.
Ha det gott
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0