Arg

Tänk så arg jag kan bli ibland, när någon slås mot varandra, var slagsmål idag igen, Min kollega gick ut, De löste väl det på ett bra sätt tror jag. Tur det.

Kommer sen hem läser facebook en kompis till mig har lagt in en bild på hennes dotter skåp i skolan nerklotat med en del fylla ord. Vart är vi på väg har vi verkligen ingen respekt kvar i vår liv mer verkar inte alls så, ungdomar har det inte, så även barn, Undra vaerför det är så. tror att dte har med all daltande som sker idag ut av föräldrarna, på min tid hade man gjort något gallet fick man minsan sota för det.

För att återgå till skåpet, Fy så arg jag blev och ledsen, det går inte att beskriva, Skolan får tag tag i det snarast, det är inte första gånegn samma barn har blivit utsat det får räcka nu, Jag håller på dig och du vet var jag finns om du vill prata.

 
Byter ämne gjorde en ny mat rätt idag med fläsk file, Var ganska gott, men fattas lite, brynte fläskfile kryddade
smörade en form, kokade upp 2 dl vispgrädde la i en köttbuljong tärning. Sen la jag i kött biterna i formen la en eller två sparis på sen hälde jag över såsen. in i ugnen 225gr 15-20 min. i receptet var det även 2 msk dragon samt 2 msk persilja , det hade inte jag men klart man ska testa det.,
Smaklig spis om någon vågar, till det hade vi ris fast tror det funkar bra med pasta eller om man går på lchf grönsaker.

Idol ikväll kanske kanske kommeterar det sen får se hur trött man är, fast dte är ett program jag gillar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0