Fryser

känner mig inte i form alls vet inte vad det är som händer med mig, något är de thmm frågan bara vad. har viserligen ont i halsen så vist kan det vara det som spökar men tro inte det. Är så trött om dagernaså jag ska alltid vila när jag kommer hem från jobbet, Men inte blir jag piggare men inte blir jag piggare av det. flera nätter har jag vaknat av att ha on i hela kroppen särkilt mina ben, då måste jag stiga upp tag tablett, sen försöka att sova igen, kanska inte konstigt att jag är trött, Har mycket om kring mig i mina tankar, Därför började jag att blogga men tyvär skriver jag inte allt där. Men livet är en kamp om överlevnad varje dag.

Läste min vän blogg oj gumman min så fint du skriver saknar dig med en massa, får tårar i ögonen, önskar med tt du var nära mig, tyvär är det inte så. Vi pratade om att vi skulle träffas ofta dels är det perngarna som styr men även förbindelserna för de är så dåliga, Ska man åka fram till baka över en helg, da då är man mer på resande fot än hos dig. Det låter som du har flyttat långt l¨ngt från mig, men det är inte så långt bara förbindelserna dom är dåliga.'

Men nu i veckan sista veckan sen lov jag får förmodligen ledigt då blir det åka av, Härligt härligt,Så ska jag bli sjuk så är det nu...

Nu till helgen ska jag och min älskling åka upp till hans dotter i Norge ser fram mott detta, fast jag är nog orolig för vädret, det är så mycket höst stormar regn eller snö, Vi har ingen snö men man vet aldrig när det kommer, så vist kan det bli nästa vecka.

Nu i veckan ska jag göra hälsoprofil. Det är via jobbet så det blir snällt att åka till Gislaved och göra detta, ska bli spännade att se vad det blir av det hela. vi har även en sida vi kan gå in och kolla, men den funkar inte för mig, man måste registrea sig men jag kan inte detta på min data hemma, man ska gå via intranätet och det kan jag inte här hemma, man ska kunna det, men inte jag.

Tänk så fort tiden går var på sy möte igår kväll det var trevligt men vi praade lte tider längre fram. den 27 november sak vi till Halmstad, då är det skyltsöndag oj sla jag missa det här hemma igen, andra året nu, Fast det är inget att missa, det är nog roligare att åka till en storstan. Halmstad är en mysig stan att gå och titta, det ska bli trevligt.

HA det gott
kramiz


Kommentarer
Postat av: eva

Inte skoj gumman du mår som du mår hoppars det går över snart miss you puss och kram

2011-10-22 @ 08:51:05
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0