hallo

Tja!
lust att skriva fast vet inte vad det ska bli, tror jag ska göraett tema. något ni vill läsa om ????
Kan berätta att jag just nu inte mår så bra vet inte vad det är för något den ena minuten känns det som jag jag har feber näst inge´t, ganska så jobbigt, men fortsätter dte då får man snällt gå till doktorn.

Idag var det tösen tur att göra mat hon gör något med kyckling file som hon har hittat i en tidning, blir nog gott, vi har haft det en gång innan, Har för mig att dte var gott.

Sitter här innan fryser vädret kasst blåsigt samt en del regn fast dte såg ut som solen skulle komma frammen nej då, nu är dte kväll så nu kan det kvitta, hoppas på bättre väder i morgon. Fredag i morogn tänk så fort tiden går redan jobbat enn hel vecka, om tre veckor ska vi till Norge det blir entrevlig resa hoppas bara det är bra väder.
Ha det gott alla'
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Gumman va trist att du inte mår bra du får gå till doktorn om det inte bli bättre jag ska dit om 2 vec ingen ide att skuta upp saker ha det så gott kramis

2011-10-06 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0