Helg

Tjena!
Då var det fredag igen, tiden går så fort så, fast vet ni den här fredagen är speciell, först jobba sen hem och packa det sista för det är tyvär inte klart, känner jag mig rätt så packar jag om när jag kommer hem. Gillar att åka bort, fast det jag inte gillar är kläderna svårt att tag med sig rätt kläder, annars tar man för mycke det är jag jätte duktig på. Haha när Min särbo kommer säger han ska du vara borta en vecka, men det ska ja jo. fast de kläderna får jag göra klart söndag kväll, så med andra ord i hör de blir en stressat ghelg fast roligt hoppas jag-


Läste min goa vän blogg innan hon är för roligt hon tyckte jag skulle göra mat hos henne, hmm får se hur det blir, tycker om a´tt göra mat fast jag saknarhennes mat hon gör det så gott.

Vi får se,hur det blir, men hur som heslt så ska det bli fet nice att åka ditt igen, träffa henne och ehnnes kille samt även en del av hennes vänner, önskade att dde var mycket närmare. ok de är väl inte så långt borta men har man ingen bil så är det allt ett bekymmer.

Önskar er alla en trevlig helg, kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0