Idol

Då blev det ett inlägg till, ikväll var helt klart Molly bäst gillar även Liini Moa, Amanda. f andre Olle, robin, Amanda P Emil Rushanna ,

 ok har vist glömt en del av deltagerna med d har väl inte berörd mig

 När Liini sjöng fick jag rysningar och tårar i ögonen, shit så bra hon är, verkligen en favoritt, Amanda F är också en tjej som kan gå långt,

 Molly har sin egen klass hon kommer säkert att nå ändå fram till final, vilken röst han har jejes då.

Bland killerna säger många att Robin är bra fast jag tycker nog att han inte gjorde det bra ikväll, Andre var mycket bättre än han så även Olle men det är mitt tycke.

Den som åker ut ikväll blir Emil, eller Roshanna eller vad hon heter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0