ingen vanlig dag

Tja!!!
vaknade jätte tidigt idag när man är ledig och kan sova men så är det, har kanske med åldern att göta att man inte kan sova länge, Fast jag tycker det är så skönt att stiga upp tiidgt sätta sig vid datan eller tv njuta av de tysta timmarna innan resten stiger upp. den här helgen ärmitt hjärta och hans dotter här, Hjärtat har gått för att träna de andra ligger fortfande och sover.

Funderar på att gå och lägga mig igen så jag kan få frukost på sängen, haha. fast nu skriver jag här, när jag är klar med det då har säkert de andra vaknat.

Tänk idag är dte52 år sedan man föddes inte klokt hur fort tiden går. Jag föddes i Lnadskrona, när jag var tre veckor gamma  flyttade vi till mion pappa i Danmark han bodde då i köpenhamn, det var säkert en bra tid där, kommer inte ihåg så mycket, Pappa förpaktade en vårrulle fabrik så där var vi mycket för inte gick vi på dagis inte, när jag var 6 år kanske flyttade vi igen då till ett slott som låg i Drönningmölle, Pappa och mamma hae en resturand där med hotell, det var en rolig tid. Där bodde vi tills jag skulle börja i klass 8 då flyttade vi till lolland som det hetter närmare bestämt ett litet litet samhälle som hette Torslunde, där bodde vi i ett litet hus som var på landet, men dte var inget bra boende så vi flyttade sen till en gammal prästgård, där var 8 rum jesus så stort dte var, där bodde vi tills  mamma och pappa gick skilda väger, uch Jag flyttade med mamma vi fick jo välsa ville bo hos papppa men tyckte synd om mamma att hon skulle flytta själv så då flyttade vi till Landskrona, mamma var inte alls pigg hon mådde jätte dålig, då fort vi kom fram fick hon uppsöka sjukhuset hom hade en hemskt sjukdom dom gjorde att man skulle dö tiidgt, mamma levde ca 10 år efter det, hom han pecis att bli sjukpensionär när hon dog. saknar henne jtte mycket. när hon dog bodde jag för mig själv, umgick mycket med en tjej som kände någon so  had en cirku´s, si vi båda började att jobba där, det var rätt roligt men det kan vi tag en annan dag, på cirkusen träffade jag mina stora barn pappa, flyttde till han nyår, så såg det utt i stora drag innan jag kom till småland, där har jag bott sedan 82 Tiden går fort det är mer än halva mitt liv, har fått tre fina barn som jah är stollt över.

Tilldagen i ära ska vi åka till mitt hjärta stora dotter som har ett barn som fyller 4 år i dag samma som jag ok jag fyller inte fyra, det blir en ovanlig dag, men dte kommer säkert att gå bra. ha en bra dag. kram 

Kommentarer
Postat av: eva

Ja må hon leva lalalala GRATTIS gumman på din dag

va skoj att du har någon som fyller på din dag som du känner det har jag inte hittat någon ännu ha en skoj och bra dag kramis

2011-10-01 @ 10:10:51
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0