Lördag

Måste bara få lov att kommenetera Idol, igår var det verkligen katastroff både med ljud samt uppträde. Tyckte så synd om Linni igår, man kan inte tappa bort sin text till en sådan lått utan att det är annat som spökar, fel ljud i snäckorna tex, verkade vara fler som hade problem med det igår. och inte är det första gången, det händer i modern historia, Vi som är så bra på tekniken idag, då ska det inte hända, men ack jo det gjorde det.

Igår var det sådär startfält, det var så att man höll säklart på sina favoriteräven om de inte gjorde bra i från sig, En som verkligen är bra Amanda.F hon leverera varje gång absolut en av mina favoriter.

Men nu var det lördagen jag skulle skriva om, vaknade vid 9 tiden sent för att vara mig, hade så ont i huvudet ändå är det inte varmt i mitt rum var kjag sover, hela dagen har jag varit slö/dålig ont i halsen örat huvudet, inte alls roligt. Tänkte vi skulle gräva ute i rabbaten vi har men hoppas det blir i morogn det msåte det bara bli.

Min älskling är här den här helgen detta gjorde han till mat till oss!


plankstek han är så duktig min snuttegöj.

Min kompis skulle göra kåpudding det får bli morgondagens mat det är så gott dte med.
Hennes dotter kommenetar gillar jag,,Mamma sa vi ska ha kålpudding idag, Va ska du göra det,men jag äter bara Pia, haha för sött, blir man glad då, klart man blir

Nu vet nu hur det har varit idag, får se om det bli något i morgon
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0