Sjukt spännade

Tja dagen varit ok, sitter nu vid tv Pengarna på bordet, fy så späannde det kan vara. Varför ställer man inte på sådanna program krävs mer tur.

Fia var här innan jag skickade till henn tyckte hon skulle komma på lite smörgåstårta, det gjorde hon. Cissi blev etra glad då fick hon sin nya telefon samsung galaxy s2 gissa om jag vill ha den , vinner jag pengar du är det nog det första jag gör, köper en sådan.

Tänker så mycket på min lilla gumman när man läser från henne då vill man bara vara där hos henn. miss you gumman. Måste bara fixa så jag kan komma ner till dig. Du vet vemdu är.

Vi gjorde garnbollar på jobbet idag herre gud vilket klapp det blev och fullt med lim bara att hoppas att dte blev bra till slut, de ska hänga och torka sen ska man smälla ballongen sen ska man hänge dom i fönster eller något liknade.

Glömde nog skriva igår vilket fantatisk väder vi har haft rena sommer värmen ändå i början på oktober, men nu är dte som vanligt regn blåst tråkigt tyvär.

Ha ddet gott mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0