Sol

Tja bloggen!
Mycke man vill skriva vet dock inte vad jag ska tag med. Hade trevligt igår fast jag kände mig febrig En kmpis till tösen kom med hennes flicka. Trevligt när de kom var hon helt hysterisk varför ingen anning varför, men det gick som tur var över, hon fcik lite kaka och en hembakat fralla, sen var hon nöjd.

På kvällen kom minstingen hem fick
ett hjärta av henne älskade mamma, tack snälla du, så fint det är.







Tack!
En vecka kvar sen är jag ledig en hel vecka ska bli så härligt så behöver detta. Har tänkt att åka till min gumma i Blekinge, men jesus vilka dåliga förbindelser det är, hittade inte en enda som dick direkt till henne, måste åka runt, Får kolla nogare.

Fryser och kallt, det är kallt här inne sitter med stora ragg sockar två tröjer det är så kallt, men vill inte höja värmen heller vill inte ha en dyr elräkning igen, den knäcker min ekonomi, som är dålig i vanliga fall. Så är det dyrt boede med liten lön.  Fast på andra sidan har jag inget nöje, så då får jag väl ha ett fint boende. Fint och fint vet jag nu inte om det är, men jag gillar mina två ute platser, har tyvär inte suttit ute så mycke den här sommaren, har regnat för mycke.

HA det gott
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0