Tja

Måste skriva ett inlägg nu, Säger på nyheter text tv, tidningar via nätet att mohammed kadaffi är död, Hoppas verkligen det, han har på sitt sätt att reagera terat folk sen 70 talet, KAn förstå att det är stor göälje i Libanon, nu måtte det bara vara sant, man såg en bild av han såg skadat ut, det sägsa även att en av hans sönner sa ha om kommit, det var under en attack sm dt skedde mådde det vara sant.

Ungarana pratar om jordens undergång igen, detta ska hända i morogn men varför ska man tror detta när det inte har hänt innnan. nej då lev videra.

Har sanrt jobbat en vecka nu, igår jobbade jag extra för min kllega var på föreläsning om skoverket nya betyg sättning. De gick jätte bra baren var så underbart goda, Glad för detta.

Idag cvar då allt normalt igen, men vädret har varit ok idag, kan jag jo säga att dte var riktigt höst rusk här igår. fy för den lede.

Nästa vecka ska jag göra en hälsoprofill, ska bli spännade man är väl pigg som en 90 åring, haha.

Det var lite om livet hos mig,
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0