tja

Det var ett tag sedan jag skrev, händer inte så mycket, så det har varit lite tråkigt.
Ha haft halloween på jobbet vi gjorde halloween inspirerat mat. Det var gott. Roligt med tror nog att barnen uppskatar detta.

Idag var vi i skogen härligt var det men vist msäker man att man ska ha kläder på sig,

Oj Oj i morogn ska jag göra hälsoprofil på jobbet, fast måste åka till gran sanhället, så i morogn ska jag ditt sen stannar jag kvar efter det och går lite i affärer, vill ha en ny jacka, får se om jag hittar en till ett bra pris, tycker det är så dyrt med kläder. behöver även ett par stövlar till vardags har bara mina känger så det behövs, får se vad det blir.

Min stora flcika kommer in hon med så jag får lite sälskapp kan vara trevligt, hoppas inte att det regnar för mycket.

Inte mycket att skriva idag men lite, så nu vet ni.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0