??

Tänk så fort tiden den går, torsdag igen. Så trött man kan bli de tre första dagerna jobbar jag till 16.45, är så trött när man kommer hem, då ska det minsan jobbas med. laga mat diska, till saken hör att jag ofta vilar när jag kommer hem så man sätter nästan aldrig igång före kl 18 med maten, det blir sent trött är man, efter det är det disken, tyvär är det inte varje dag man tar disken efter maten av olika anledningar, Man tänker alltid så här, jaja men hon är jo hemma så hon kan göra detta, tror verkligen det är så. men till en stor besvikelse när man kommer hem trött som bara den diskn estår kvar.

 Skulle mn ha diskat innan man går och lägger sig så finns det änså disk när man kommer hem. JAG HATAR DETTA: Aldrig aldrig någonsin att man mamma sa till mig att jag skulle hjälpa till. man bara gjorde det, kanske därför man inget säger man tycker att man ska kunna se själv. Men nej dagerna går åt till att stiga upp vid 10 ut med hunden kolla tv sen data tv vila hunden data tv hunden, typ till jag kommer hem, när jag kommer hem ofta dags för att ta en tur till affären för att handla det som behövs.

För att jag sen ska kunna laga mat, sen börjar det om igen. Tog disken igår det tog hela kvällen för att det var bra på tv hela kvällen så när klockan var 22 var det klart, tog pauserna till hjälp.

Tänk att alltid behöva att vända på kronerna, man blir så trött på detta, finns de som klagara på att de inte har råd med saker och ting fast i själva verket har de. men här är dte tuftt utmätning på lön dyr hyra sen är de pengarna slut, man jobbar 85% vill gärna kunna unna sig saker ich ting så som lite nya kläder, det som behövs nu är en ny vinter jacka stövlar, gummistövlar, i första hand även tunnika eller blus som inte är så tunna för det är sommar kläder, får ofta använda samma kläder sommar som vinter är trött på detm, speciellt när man har kollergor som har en garderop för varje årstid, ja det är verkligen så, utlandssemester två gånger om året, gör en del, jag har f::: inte ens råd att åka till min bäta vän, eller köpa kläder.

Lchf'Alla prtar om hur bra dte är för att gå ner i vikt, det behöver jag verkligen nu, blir bara värre värre hela tidem man orkar ingen värk har man, Det låter som en bra metod och de som har provat på detta har verkligen gått ner i vikt, men att köpa detta kostar jo en del, då man inte får äta kolhydratter ibland när man inte pengar har vad är då billigare att äta än pasta den får manjo inte. måste prova det en månad för att se om dels viktien och även min egen hälsa blir bättre. värd at prova
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0