goda



Tj tänk så trevligt komma hem från jobbet det finns nybakta bullar samt gifflar, vilket bra ryck hon fick lilla cissi.
Hänt lite sen sist jag var här.

Klippte håret här om dagen blev ganska bra,nöjd  iallafall, så nu är det snart helt grått. en kommentar idag från ett av barnen, har du klippt dig nu så fint det blev, blir man rörd då när dte kommer från de små. Det var många som tyckte att dte var fint.




Sen var det de här goda bullarna gud så goda de var, tur man har ibland.

Till helgen ska vi åka till hestveda för att fira en liten tjej, blir samma dag som jag själv fyller år, men det går bra. får firar mig på kvällen eller söndag, så vist händer det en massa saaker.

Och kan ni tänka vilket härligt väder solen har varit framme flrera dagar nu. fast i dag är dte sommar varmt ute härligt härligt.

Ikväll är det kvällsöppet i affärerna så då går vi ditt ocg kollar runt lite om vi kanske kan göa ett fynd.
Ha det gott
kram

Kommentarer
Postat av: eva

mmm dom ser goda ut då vet jag vad du ska göra nästa gång du kommer hit ta med dig lite goa bullar kramis

2011-09-29 @ 21:33:02
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0