Katja

Hej igen bloggen, tror du är min nya vän, lätt skriva känner ett behov att få skriva.
Som jag skrev igår så var vi ute med jobbet idag trodde nog att det inte skulle gå att vara ute, vi skulle vara i skogen, men vi var där gud så skönt fridfullt var det. vi njöt för fuullt, barnen byggde hadde jätte roligt, de ville inte gå hem.Men det vra ett m¨åste, tyckte mnsan att dte började att blåsa upp mer och mer så det kaske inte var så säkert att gå där.

JAg vågar inte alltid att skriva om känslor än men dte kommer kanske. Vi får se.

Skrev jag igår att vi ska åka en helg framöver till Norge, men kära manliga vänKärlek har ett barn där som vi ska hälsa på, det ska bli trevligt.

Vill igenntligen sätta in en massa bilder men jag msåte lägga in lite på datan så det finns.

HA det bra kanske skriver lite ikväll.
kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0