Katja

HAha läste ett citat från fb, varför alla dessa kvinnonamn på stormar, när det ä'r killarna som ska tag oss med storm, tyckte det var roligt kunne inte låta bli att tag med den här.

Men anledningen till att jag skriver är att jag hade tänk att vi skulle ha en ute dag i morgon med fika och allt. Det var delade meningar om vädret en del sa det skulle bli fint det sista jag höde innan jag gick hem, var det att det var klass 1 eller två på varningar, då kanske inte dte är så bra att gå till skogen, men vi får se hur det tar sig i morgon då det är dags. tittade på väderet med spänning och då ska det vist dra in lite högre upp än var jag bor så det hoppas jag. Hade set fram mot en dag i skogen, det bara älskar jag det är jo rogivade rofylld.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0