Sista dag september 2011

Tja
Tror minsan det är lite fel på mina tängentknappar det är inte alla bokstaver som vill, men det får vi fixa sen. Idag händer det en del har städat snart klart, gjorde ett avbrott för att göra mat samt smörgås tårta, även det är snart klar, smörgåstårtan ska bara dekoreras, maten blir kalopps gud så gott det var så länge sedan  vi åt det här hemma. om på måste göra en tårta med jag som snart är klar. får goggla se om jag hittar någon god.

Ikväll kommer även min särbo hitt med hans dotter, blir trevligt. I morogn ska vi fara till skåne land för att fira ett av hans barnbarn som fyller år, sen hem för att fira mig, eller kanske tar det på söndag.

Börjar faktiskt att bli orolig har inget hört från min kära vän, fick reda påå igår att hans mamma hade åkt akut till sjukhuset hoppas inte det är något alvarligt med henne, utan att hon krya på sig..

Hoppas att vädret håller isig det är så underbart härligt ute så jag hoppas att även jag får njuta av det under helgen, viserligen är man ute på jobbet men inte alls samma sak.  Jobb ja ett av barnen la en kaka vid lunchen mindre trevligt nu känner jag att dte kör runt i min mage hoppas man klarar sig för vem vill vara sjuk, när manfyller år.

Till er som kommenterar om ni känner mig skriv gärna vem ni är, förutom min kära gumman som jag saknar grymt mycket,du lämnar fotspår, så jag ser att det är du. Måste se att komma ner.
Ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: eva

japp jag brukar tassa in och lämmna lite fotspår hihihi det hoppars jag med att vi ses snart kramis

2011-09-30 @ 20:38:04
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0