Solen

Hejsan kära Blogg, idag skinner solen så härligt med sol samt den höga luften mycket bättre än det fuktiga som har varit ett bra tag, När jag cyklade till jobbet var det kallt då hade mina vantar behövs, men senare på dagen gud så härligt det var fick minsan slänga av sig jackan med här ligt härligt, nu bara att hoppas på att det blir lika fint väder till helgen. Ikväll kommer min älskade ska bli trevligt det känns som en evighet men det är nog bara för att sist han var här så var vi ute på vift vilken helg det var.

Fredag lika med städning, tar en liten paus från  detta, du vet jag har jo värk och så, så det är bara att tag det lugnt, men snart så kan man börjar igen, ska göra mat diska samt atg badrummet sen är det klart. låter mycket men det går säkert bra. Det man inte hinner idag får man tag i morgon.

Köpte mig en cyklesadelskydd på jobbet idag,hur läcker som helst, ska nog tag en bild på den lägga här på bloggen, nu blir man varmt om runmpan när man cyklar till jobbet.

HA det bra så lnge sen får vi se om det blir mer skrivande ikväll,

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0