Söndag

ny tv samt den ya tv bänk
Tja!
Vill bara berätta om den nya tv, vilket bra ljud det är. herre gud velken skillnad på ljud, även storlek är det skillnad på det är en 32tum, den jag hadde innan var 28. Tack exet för att du frågade om jag vill köpa.
Nästa projekt som ska inhandlas i mitt hem en ny soffa det behövs verkligen.

Jag gjorde maten igår det blev kålpudding så gott tror minsan det ska bli min nya favorit det är bara så gott.
Till förätt hade vi mina egna odlade tomater, haha kunne inte låta bli att ta kort tyckte det så roligt ut en liten tomat som var egna givitvis hade vi andra grönsaker till.

Idag söndag ska min älskling göra maten tror det blir kyckling.
tråkigt att han ska åka men så är det, två veckot till nästa gång.
Då ska vi nog åka till hand dotter i skåne för hennes lilla fyller år.
Mer om det när det bir dags.

Kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0