Tidigt

Godmorgon!

Så skönt det är att vakna tidigt när man är ledig, vaknade strax före kl 6 tyckte att det var lite väl tidgt somna om igen vaknade precis innan kl 7. Robin min pojk var innne och duchade, jag behövde att gå på toa, det kändes som en evighet, det var la bara för att jag var kisse nödig förstås.  Sen hostade han som bara den herre jesus säger jag bara det lätt som han vände ut och in på sig själv, Så nu får vi hostan hitt med kanske.

Jga undrar en sak varför kan man inte visa hänsyn när man bor i lägenhet, i en av lägenheterna har barnen sprungit runt sen kl 7 idag, det är ireterande att lyssna på när dte låter bom bom från taket. Säger inget när det är små barn fast de här är ganska stora. Men så är dte väl att bo i lägenhet.

Ser ur som det blir en fin dag idag, vill åka till burserydsmaknad men har jo ingen bil så ditt kommer man inte, ska ta mina fönster i stället, vilken jämförelse men man blir nog glad av att göra det. Ska snart tag fram mina gardiner stryka till dom lite. Det behövs verkligen.

Cissi sms med en av mina vänner barn igår kväll, hon undrarde om inte hon hade skickat till fel person, men nej det hade hon inte, hon fortsatte ifråge satt något som de hade pratat om på chatten, cissi fortsatt är su säker på att du sms med rätt person, de höll nog på 10 min, till sist är det du cissi och förlåt jag skicka de fel, Cissi sa att haon försökte att säga det till henne men hon ville inte tro på det, men gud var hon skämdes, haha så är. Hur lätt att det inte att skicka fel sms till fel person, har hänt mig flera gånger, typ hej älskling och kommer till någon annan. FAst ofta när jag har gjort det så har det kommit till min älsklings gumma, så då är det lugnt.

Vill vara ledig från jobbet så jag kan åka till henne, saknar så mycket så, ibland funderar man faktisk på att flytta ditt, men det är jobbet, kan inte klara mig utan jobba, hadde blivit tokig, sen vad hade min kärlek om jag flyttar ditt och inte till han??? Ja dte kan man undra, Men skulle jag nu flyta ditt mmer jag närmare han, fast på något sätt tar den resan längre tid än hitt. hmmm. Jaja funderar kan man alltig gör tror nog jag börja att bli för gammal till att flytta till ett nytt ställe. Det hade varit bra med en bil då hade man kunnat åka till min gumman utan bekymmer.

Puss kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0