tisdag

Haloj!

Kväll dagen har varit ganska ok jobbat sen var det badet med jobbet, blev en del kort tagna men kan inte lägga ut dom här, pga sekretes.. Det var en bra dag. Efter jobbet åkte jag till frissan äntligen får jag säga blev nöjd med det, så sanrt mina vänner är dte ingen som vet vilken hår färg jag hade innan


                                                                                .   Så här blev det.
Skönt var dte allt att bli av med håret så snadra får säga vad de vill.
Vi har blivit försennt med allt maten står i ugnen det blir paj idag hoppas dte är gott.
Träffade på en kompis i affären så Cissi åkte med henne hem och jag cyklade, det är så härligt väder ute vill jo bara vara ute, i morogn blir det inte så mycket att vara ute, har planering på jobbet och har en del att göra. men det ska bli fint i veckan med så det gillas verkligen.

Ha det gott nöjd med dagen, nu blir det Idol, sen får vi se om det blir de två rätta som går videra, har väl inte direkt någon favorit av de tjejerna som tävlar ikväll. Good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0