tja

Tja!

En sak ska ni veta jag älskar mitt jobb, fast idag var dte inget roligt alls känner mig inte alls i form, gick hem efter 10 rasten typsik man ska känna sig så här just den här veckan. men så är det, bara att hoppas man är frisk till fredag.

Idag var det hälsaö dag i skolan spännade men jag fick gå hem så jag var inte med så länge.
Krya på dig säger jag till mig själv, haha ingen annan som säger detta.

En sak jag funderade på igår var Idol den ena av jury medlemmer Alexander Bard, han får så hård kritik för att han är för hård säger hårda meningar, vet inte om jag håller med alls, varför ska man ge någon som inte alls kan sjunga falska för hoppningar, jag tycker inte alls att man ska göra så.

Det finns en tjej där hon heter Linnea gud så bra hon sjunger hon är en av mina favoriter, sen är det en kille med vet inte riktigt vad han heter han brukar ha en keps på sig, han är väldig försiktig av sig just de två håller jag nog extra på. hoppas det går bra för dom. Givitvis finns det många andra, men har inte så bra koll eftersom jag mest har tittat på true talent.

HA det gott måste vila lite nu

Kommentarer
Postat av: eva

Krya på dig gumman min kramis

2011-09-21 @ 18:11:46
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/
Postat av: eva

Krya på dig gumman min kramis

2011-09-21 @ 18:13:41
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/
Postat av: eva

hahahaha skickade det två ggr dubbel krya på dig kramis

2011-09-21 @ 18:14:24
URL: http://evatakeitorleaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0