True Talent

Satt nu ikväll tittade på True Talent, ett program somjag har följt sedan början, helst sjukt så många bra artister som finns, för vist kan man kalla dom för det.
Ikväll var det röstning den första vilka som ska gå videra, många som var grymt bra men det absolut bästa ikväll var ffred och robert låg blunade i soffan gås hud på hela mig vilka röster, De gcik videra ikväll, den som åkte ut var Stig, en om jag har svårt vid så det gjorde inte mig något.

Ska bli spännade att få följa detta program, på en annan kanal går jo Idol även det är ett program som jag har följt genom året nen nu är det mest true som gäller, FAst när de har tagit utt alla som ska med hoppas jag inte att dte krockar gillar musik program.

Hoppas ni har haft en bra kväll, det har jag, nu tror jag det blir film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0