Fredag 20/4

Trevlig helg alla läsare!

Igår skrev jag att jag skulle ha symöte idag, men ack så fel jag hade det var jpó inte jag som hade det Vi ska till Halmstad men inte ens idag utan på söndag, kära någon vad är det med mig. Skyller på att jag inte hittar min kalender, hmm var har jag gömt den då, får hoppas att den tittar fram i helgen.

Min gumman ska flytta i helgen önskar henne såklart all lycka till med detta. har hjälpt henne de andra gången hon har flyttat men den här gången blir det inget för min del, svårt med ledighet sen har jag värk i mitt ben eller båda två är det, men det klara sig säkert jätte bra. tänkte ringa dig men vi får se om du har tid med mig annars får vi tag det senare.

Det är i allafall fredag så skönt hade dock problem att somna igår så jag är trött idag, men men det går nog bra, brukar att gå rätt så fort.

Vet inte om jag har sagt det, men jag är lite så där frusterat som jag lan bli ibland, Det är en person som precis har flyttat in, Hon fcik renoverat i sitt kök, fast föra hyresgästen inte fcik det för att dte var gjort så nyligen, inte ens ett år sedan, Hmm vad är det för skillnad på folk, till saken hör att mitt bolag som jag hyr ut av hade sagt vi måste gå med på det för att få hitt hyrsgäster, ok tänker en annan, men vi då, jag sitter i min lägenhet och tycker de färger jag har är förskräckliga men måste ha dom, men sen kom jag på det kanske går för vi har jo ändå bott här i 5 år. Så kankse det går, får se om jag frågar.  Men till den andra lägenhetn som fcik sitt kök renoverat hon ska flytta den 1/6 igen, så så var det med den hyresgästen. 

På tall om hyresgäster mina grannar hör man sådär i mellanåt igår hörde jag till och med när de pratade, det var en man han pratad i tele och gud så högt han pratade det lätt som han stod hos mig och gjorde det. spela kan de med göra, det är så golvet vibrea, .

Ha en bra fredag tänker på dig gumman
Puss kram love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0