god kväll

Godkväll Så fort tiden den går, inte klokt man hinner inte alls med. På jobbet idag sjöng de små barnen in våren det var så gulligt så. Och fint väder hade vi allt, gott det vi behöver det nu....
I mrogon är det tänkt att vi ska åka till Ullared men frågan är hur det blir med det, har ont i halsen samt feber känns inte så roligt, säger bara det tur det inte var den här helgen som jag skulle åka till min gumma, för då kanske inte jag hade kunnat komma iväg så som jag saknar henne hade det varit en hemskt besvikelse.
Så nu är det bara att hoppas på att jag kan åka till Ullared, de är jo så många som, blir besvilkna om det inte blir något, eftersom jag ska köra. Sol ska ditt med en kompis Fiia ska ditt för att handla och Cissi ska se om hon kan hitta ett par sko. hon behöver verkligen det, hon har så ont i fötterna varje dag, samt blåser med, fy starkars liten.
Robin skickade precis han kommer till helgen och ska stanna hela helgen,trevligt,  så är dte tror jag ska vila mig lite.
Vi hörs ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0