Godmorgon

Godmorgon!

 Jag blir så trött på mig själv, var så godissugen igår så hälften hade räckt, höll på att bli tokig, då kom jag på att jag hade set en påse med bilar i skåpet, den hade legat där länge länge. men nu helt plötsligt är det borta, tur det för då frester den jo inte mig. Vad ska man göra för att bli av med det suget, mår dåligt om man inte äter och mår dåligt om man äter. HMMMM blir arg på mig själv.

VAd händer idag då inte så mycket mer än att jobba, på jobbet ska vi ha kalas bakade igår, men jag glömde jo att handla inte bra, inte hinner jag det nu innan heller. Får hoppas att vi löser det på något sätt. Det blir jo kalas andå.

Härliga vår.tycker jag nog kan komma nu, vissa stunder är den dock framme som igår var det härligt väder ute, och gcitvis andra dagar med, men inte riktigt den där värmen man vill att det ska vara, det är ca10plus greder,  fast våret kommer nog, kollade lite på en väder sida om, vädret resten av månade en tyvär såg det inte ut som det skulle bli bättre.

Varför går tiden så fort på morgonen, den bara springer iväg, nu snart dags att göra sig klar fast tror nog jag ska äta frukost innan så det inte blir som igår.

Ha en bra dag.
puss kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0