Godmorgon !

                                                               Godmorgon alla!


Idag går mina tankar till dig gumman hoppas att alt går bra, känns konstigt att inte vara där just nu, fast jag hade inte gjort så mycket nytta ändå, mitt ben strular jo efter min vurpa, som jag gjorde i vintras.

Får se hur det blir idag det var meningen att jag skulle åka till Gislaved för att träffa en gammal kompis från Landskrona tiden, men min mage den vill annat den, bara att hoppas att den blir bättre.

Igår kom det en del post till min pojk ett var från ett bostadföretag så vist blev ag nyfiken, det var ett kontrakt på en lägenhet i granorten, jag messade han direkt och undrade såklart när han kom em men han skulle komma igår, det gjorde han med, De har sökt flera st och har fått dom med, så nu är det bara att välja vilken man vill ha. Så ett är nästan helt säker att den 1/6 flyttar han nog till sitt eget, frågan är dcok vilken av dom alla han tog, de tyckte nog bäst om den lägenhetn som låg i grankommun, Så nu får man börja at köpa en del grejer till han och hjälpa han att hitta möbler. Han är nog mest orolig för soffa, men det fixar sig sa till han att han får kola runt på olika loppisar, kan kolla jag med, Önskar honom bara lycka till, han har förändrat sig jätte mycket på den här tiden var han har varit i skolan, Han är på väg till jobbet nu, sen ikväll kommer han hem igen, för att träffa en evt kontakt person som han kanske ska ha. Vi får se vad det blir.

KOllade jo såklrt på letsdance, var det rätt person som åkte ut, tja vet inte för han är jo roligt skönt prick han är 73 år pigg som bara den Bengt Fritsovson eller vad han nu heter, men den absolut bästa är utan att tveka Anton Hysen 

                                                         KOlla in rumpan, oh lala min heting.




 Han är inte bara sexig utan väldigt snygg med, Tänk så många flickor som vill ha han, sorry han är Gay.  Men hur som heslt hur söt sexig han än må vara så, är han den bästa änså länge i letsdance så han är verkligen en het kandidat till vinst.  en som jag med trodde på Var Camilla läckberg, fast vi får se hur det går, men de är mina favortiter.

Ha det bra mina läsare haha ni är många???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0