Godmorgon

Godmorgon!

Torsdagar brukar att vara en dag då jag slutar tidigt men inte idag, ska ha ett möte kl 1500 så det blir kl 16 jag ska jobba, men i morgon är dte tidgt. ska bli gott det.

många tankar som snurar i huvudet, hmm vad händer med mig och alla andra som går och är oroliga över sitt. Det löser sig säkert, tänk om mna kunne komma på någon bra lösning själv.
Men det gör man jo inte.

En sak jag skulle vilja vara att åka till det stället i Afrika som Robin var och jobba som volentär, men nur ska det gå till, då måste jag sälja allt jag har, sen börja om från början när jag kommer tillbaka, och värmen där nere hade jag nog inte klarat ändå. Så då kan man glömma det men dt hade varit jätte intrresant att få följa deras arbete samt gcitvis hjälpa till.

nånå jag får tänka videra,

Tiden går fort idag nu åter dags att göra sig klar inför jobbet.
Ha en bra dag puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0