lördag

Goddagens alla mina läsare.

Då var det lördag igen, tiden går fort, skönt att vara ledig två dagar. Vad ska man hitta på först bli det att diska för vi fikade igår efter det att Bengt och Emlie hade kommit det blev lite sent så då får man tag det på morgonen.  Bengt ska göra maten idag vitlökspäckat karre med något till kom inte ihåg vad dte var, kanske  potatis gratäng, vi får se.

Tror jag ska fortsätta med mina foton eller min garderop, har igentligen mycke att göra men mpste ha lust till det.

Har jagtalat om att jag har fått ny granne, han hör man minsan spelar rätt högt, så man höra basen rätt så ofta, kan vara lite jobbigt. så nu hör man alla grannarna, hon där uppe när hon har sina barn hemma då är dte barnrace hela dagen han som spelar, hmmm lite jobbigt är det allt när man är van vid att det är rätt så tyst. har tydligen haft väldigt tur med grannar innan.  vi får se hur det blir med tiden.

Nu ska jag tag disken vi ses eller hörs ha en bra lördag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0