Ny dag, nya möjlighter??

Godmorgon alla läsare.

Jaha då har vi jobbat en hel dag, dagen var väl rätt ok, bara lite bråk. men jag förstår inte varför det kan vara så svårt att det ska vara rast vakt ute på rasterna för det är där allt händer, Jag är ute varje rast, men ofta är det bara jag, jag är ingen rast vakt, har igentligen bara en roll, som känns som man inte hinner med. Idag blir det hur många som helst, Vi har en extra person i vår klass idag, Så då kanse den går ut brukar att vara så, då hinner man kanske med lite annat idag. mycket man ska göra, fast man hinner inte med det.

Annrs var väl dagen ok, ett barn kom bort Pia du är dte bästa fröken jag har haft, det värmer då blir man glad, och alla dessa små kramer man får lite här och där, de värmer så klart de med.

Idag måste jag bli klart med mina tankar och funderingar på mitt joba, för i morogn ska jag träffa specialpedagogen. Spännade på ett sätt, föra gången jag var hos henne gcik det bra, tyckte att jag hade många bra ideer, Nu känns det som man bara hänger kvar på en skör tråd, jag ska bara göra mitt fram till sommaren, så varför tänka till det för nästa, hmmm nej, taskigt nej inte alls, för den som kommer tycker kanske inte lika som jag. jaja vi får se hur det går.

Ibland får tiden så fort så, man inner inte med det man ska skriva jo, hmm.
för någon dag sedan ringde min gumma, blev glad så klart alltid trevligt att prata med henne, men det hade varit ännu bättre att träffa henne, får hoppas att dte blir snart. Det är jo desa förbannade semster dagar som ställer till det. Iblband vill man bara ha mer, mer, men men hur som helst så blir dte semster då kommer jag, Hoppas att går bra för dig, det du/ni har framför er. Lycka till med allt, det kommer att gå jätte bra, se möjligheter inte problemmmen, puss kram love you, saknar som bara den.

Nu tror jag nog det är dags att göra mig klar vill inte komma för sent.

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0