Onsdag 18/4

godmorgon!

Vet inte hur dte blir med skoldagen, en kollega är sjuk, Det är storskog, har inget i mott dtta, men det kan jo vara bra att veta om jag ska med eller inte, brukar inte följa med dom för att hon är sjuk behöver den andra att ha med sig en till. Får väl packa min ryggsäck med skogskläder, tag på mina kängor,  Vädret är väl sådär molningt just nu, men ska evt bli regn hos oss, då är dte inte så roligt men men så är dte.

Tror jag blir galen, har jo problam med värk och så, när dte gäller mina fingrar, men mestadels vänster, men nu har det börjat i den högra med, lillfingret gör ont fast när man böjde fingrarana var dte nog alla mer eller mindra, suck, sen är dte allt det andra med, Inte lätt att bli gammal, Gammal var väl till att tag i lite. Så gammal är jag inte, men med tanke på all värk man har så kan man börja att fundera.

När jag sitter här kom jag på, att till helgen ska det vist vara kattutstälning i Gislaved, inte för att jag är så intreseard av det hela men en gammal kompis till mig ska ditt, har inte träffat henne på säkert 28 år, Ska bli roligt, Sist de var där var jag där såg henne dock inte, så vi får se hur dte blir den här gången för nu börjar jag att bli vrål förkyld. jaja det kanske inte är meningen att vi ska träffas.

Så fort tiden går när man ska jobba nu är dte dags att göra sig klar för jobbet, så man inte kommer för sent.
Ha en bra dag
puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0