Påskdagen


Pricis så här känner jag mig




Godförmiddag!

Idag känns dte inte ok är så trötthuvudet värker som bara den men det är strålande sol ute, så man borde gå ut och njuta lite, men tror det får vänta. trodde jag skulle bli pigg efter lite kaffe men nej då det blev jag inte alls det.
Hansa var här tog lite kaffe med mig, trevligt med sälskapp när man känner sig övergiven och ensam.

Vad ska dagen då bjuda på Cissi och jag vi ska firar påskdagen med anka hoppas det blir gott, det var faktisk billigt så därför köpte vi den. Sen ikväll så blir det Bingolotto med Leif Loket Olson och Jan Bylund, ja då hoppas vi på storvinst måste jo ändå vara vår tur nu.

Men innan desss tänkte jag göra klar ankan för ugnen det tar sig sin lilla tid sen kanske jag börjar med ett fotoalbum igen, kan inte beståmman mig vilket jag ska börja med. får väl dra lott. Kanske ska be cissi hjälpa mig för att se vilket det blir,

Påskafton var som vilken dag som helst somande med tårar i ögonen vaknade med tårar nästan på, inte blev det bättre av att gå ut och gå. Om man ska tag i problemmet, elller inte bör jo göra det innan det går för långt. kan inte svara på avrför dte är som det är, men hur som helst är det jobbigt. kvällen slutade med kvällen är din, ja ha vad blev det där, jo tårar förstås,

Kanske tittar in lite senare idag men nu ska jag nog börja med min matt först goggla lite på recept,

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0